Jag hjälper dig att rensa, sortera och organisera ditt hem eller på din arbetsplats – helt på distans!
Känner du att du skulle fixa att rensa och organisera hemma, men vill ha lite guidning och push på vägen? Du kan då anlita mig som coach på distans.
Du gör mestadelen av jobbet själv under vägledning och coachning av mig. Vi tar fram en handlings- och åtgärdsplan, och jag är din coach och accountability partner under resan.
Så här går det till:
INITIAL KONSULTATION
Vi börjar med en konsultation, där du får berätta vad du vill ha hjälp med. Jag ber dig också att svara på några frågor för att jag lättare ska få en bild av hur jag ska kunna hjälpa dig på bästa sätt. Du kan under konsultationen också få ge mig en virtuell rundvisning (via videochatt) av det utrymme som du vill ha hjälp med.
Börja med att fylla in ansökningsformuläret här >>
Börja med att fylla in ansökningsformuläret här >>
INVENTERING
Nästa steg är att vi inventerar de föremål som du behöver få plats med i det utmätta utrymmet.
Du mailar sedan bilder på dina föremål tillsammans med mått på både föremål och utrymme, så att jag kan påbörja planeringen.
Du mailar sedan bilder på dina föremål tillsammans med mått på både föremål och utrymme, så att jag kan påbörja planeringen.
HANDLINGSPLAN
Nästa steg är att jag tar fram en handlingsplan, som innehåller bland annat dina målsättningar med utrymmet, rekommendationer för förvaringslösningar och behållare, system för att optimera utrymmet, tidsplan för projektet samt strategier för fortsatt underhåll.
IMPLEMENTERING AV HANDLINGSPLAN
När du har godkänt handlingsplanen med tidsplan och strategier för implementering, påbörjar vi arbetet. Jag ger dig under arbetet specifika instruktioner för hur du ska gå tillväga för att optimera varje del av utrymmet. Jag kan vid behov även rekommendera förslag på förvaringslösningar och andra lösningar för att du lättare ska kunna implementera organiseringsprojektet på bästa sätt.
VIRTUELL COACHNING UNDER PROJEKTET
Under arbetet kommer vi att ha virtuell kontakt via mail, videochatt eller telefon. Jag guidar dig då med strategier för hur du kan tänka när du sedan ska börja rensa, sortera och organisera.
UPPFÖLJNING
Efter att vi organiserat utrymmet har vi ett uppföljningsmöte där du får hjälp med kompletterande support och svar på frågor du kanske har. Vi tar även en rundvisning via videochatt där vi tittar på hur du har åtgärdat handlingsplanen och om du behöver / vill åtgärda något mer.
.
.